Ojdå, har jag en blogg?

Nämen, detta har jag ju nästan glömt bort.. Eller förträngt, rättare sagt.. Jag har väldigt låg motivation vad gäller det mesta just nu. Eller inte alls det mesta, men allt som har med skola, skriva och formulera meningar att göra :P Trots att det bara är 2 månader (på pricken idag, 19/3 är sista dagen) kvar, så ser jag inget ljus i slutet av tunneln. Det som är kvar är ett examensarbete som jag har NOLL motivation, NOLL inspiration och NOLL lust att göra.. Suck.

Det som motiverar mig just nu är att komma igång med träning och nyttiga vanor.. So far so good! Boxing på nautilus är nog nya favoriten! Vattengympan är också väldigt trevlig med lite lugnare tempo och alla gamla tanter ;) Ska testa muskelpump när det passar också.. Nog saknar jag Inpuls med alla sina roliga pass.. Step, afro, aerobics och psi, det är grejer det! Skulle hemskt gärna träna där om det inte vore för de höga priserna :( Hur som haver, vägde mig i fredags för första gången och på fredag är det dags igen.. Spännande att se om det blir något resultat åt rätt håll!

Alfons mår bra, han har vuxit massor och är lurvigare än nånsin tycker jag! I februari är det dags för trimkurs, så då åker det värsta lurvet bort och jag får lära mig hur man gör! Ska bli kul. Samma helg kommer Jens hem också, får se om han vill följa med. Hoppas på det!


Två herrar med snygga frisyrer ;)

Har en ny blogg på G också, ny adress och grejer.. Mer om det när jag fixat till den och lärt mig hur den fungerar ;)

So long! Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Karolina

Blogga blogga blogga blogga mer!

2010-01-20 @ 06:30:49
URL: http://johalina.blogg.se/
Postat av: Anna

Jobbigt det där när motivationen tryter.. men bara 2 månader kvar, så det är bara att kämpa vidare! Själv är jag så extremt trött istället, orkar inte med annat än jobbet, saknar min bil och mina rutiner.. Nåväl, snart helg!

2010-01-20 @ 07:07:27
URL: http://anniva.wordpress.com
Postat av: Lotta

Är det en tränings och matblogg på gång???

2010-01-20 @ 14:06:33
Postat av: Sanna

Njäe, skulle jag inte påstå :) Tycker det är ganska ointressant att läsa "Idag åt jag det här och tränade så här mycket"..

2010-01-20 @ 16:28:30
Postat av: Lotta

Och så det bästa av allt, du kan ju lägga in dagens outfit....hahaha

Det är de värsta...

2010-01-20 @ 20:16:03
Postat av: Sanna

HAHAHA, ja det vore nåt :D

2010-01-20 @ 21:58:32
Postat av: Anonym

2010-01-22 @ 10:33:35
Postat av: Erika

ooohhh.. jag har tänkt börja med vattengympa jag med... eller iaf simmning, om jag bara hittar någon bikini som passar.. Man får leta i gömmorna efter någon som är lite större över baken :D

2010-01-22 @ 10:37:07
URL: http://erikajoh.blogspot.com/
Postat av: Erika

Här har det inte hänt mycket i veckan, men jag vill ge dig ett award.. En blogg-award till och med!

Mer info på min blogg.. Kram

2010-01-28 @ 23:06:04
URL: http://erikajoh.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0