Om att komma igång på morgonen.

En del tar sig knappt upp ur sängen utan att få sig en kopp kaffe på morgonen, andra behöver en kalldusch för att vakna till..

Själv vaknar jag till liv och får en glad start på morgonen genom att lyssna på... jag kommer inte på vad jag ska kalla det för slags musik.. men ni vet, sån där jobbig musik som blir till jobbiga ringsignaler som Jamba (visst heter de så?) kör reklam om var 10:e minut. Jag tänker på typ Schnappi och Snuggle bunny.. Ni vet. Fast det är inte de som är i min mp3-spelare på väg till Södersjukhuset, utan vår kära lilla gummy bear. När jag knallar där längs vägen och hör denna trallvänliga, svängiga (somhatasutavungefärallaandra) musik kan jag inte låta bli att föreställa mig detta:



Jag skäms lite grann över att erkänna detta, men det gör ingenting. Det bjuder jag på.

Lina, alla dessa låtar tillägnar jag dig by the way ;) Jag vet att du älskar dem.

PÖZZ

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack, Sanna! Tack för att du gjorde min huvudvärk ännu värre än den redan är;P

2009-11-19 @ 22:27:58
Postat av: Karolina

Haha!! Ja det kan man kalla en glad & studsig start på dagen. :)

2009-11-20 @ 06:30:34
URL: http://johalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0