home sweet home!

Tänkte bara meddela att flygbiljetterna är bokade :) Nästa torsdag (26:e) bär det hemåt över helgen.. Ska bli skönt att komma hem, träffa lite folk igen. Är det snö i Luleå? Isf ska det bli kul att se lite vitt på marken också! Undrar vad Alfons tycker om snö?

Dock har jag lite halvpanik, vi hinner bara vara hemma i två dagar, fredag och lördag, för sen ska vi köra bilen ner till Stockholm igen på söndag.. Vet inte hur tidigt vi måste åka, men alltför länge kan man ju inte vänta. Tyvärr fanns det inga bra tider kvar att flyga, så vi kommer oss inte iväg förrän 22.40 torsdag kväll :( Hade ju tänkt åka under eftermiddagen så att man hade haft lite kvällstid i Luleå. Hursomhelst, hur ska jag hinna med allt på två dagar!? Träffa de jag vill träffa och hinna göra det jag hade tänkt göra? Shit pommes, kanske blir att tänka om lite..

Well well, det var bara det jag ville berätta.
Toddles!

Kommentarer
Postat av: Malin

nej, all snö har regnat bort :(

2009-11-18 @ 15:52:06
URL: http://malinsliiv.blogg.se/
Postat av: Mamma

Alfons har sett lite snö redan :)

2009-11-18 @ 20:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0