En liten kortis, bara för att..

Jahapp, då var det dags igen: andra inlägget på 4 veckor, yay! Way to go!

Tänka sig, att jag redan varit här i fyra veckor?! Time flies when you're having fun, I guess. Jag trivs väldigt bra på praktiken, alla är så väldigt trevliga måste jag säga! Dagarna går fort, men när jag kommer hem är jag helt slut, varför jag sover bort i princip hela kvällarna.. Kanske därför tiden bara rinner iväg?

Har just nu en vääääldigt lugn och skön helg. Det var prat om att gå ut och ta något glas vin ikväll, men jag ORKADE inte, somnade i någon timma istället.. Skönt var det :) Annars så har helgen bestått av Gossip girl och en nytillkommen favorit: Glee. Härlig highschoolstämning, massa musik och söta pojkar.. Perfekt!

Upptäckte en väldigt lugn, fin och skön låt med Mika i ett av Gossip girl-avsnitten.. Jag förväntar mig inte att någon kommer att klicka och lyssna, det orkar jag själv aldrig göra.. Men jag bjuder på den ändå:


Nu ska jag titta på ett till avsnitt av Glee, innan jag går och lägger mig.. Imorgon väntar (förhoppningsvis) en långpromenad med Alfons (om det inte regnar), därefter en tur till Kungens Kurva för att inhandla diverse småprylar.

Ha en bra dag/kväll/natt osv osv..
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0