Nyårsafton spikad!

Mitt mål med årets nyår var att det skulle vara lugnt och skönt utan några större förväntningar. God mat och dryck, förhoppningsvis trevligt sällskap och "Grevinnan och betjänten". Inte värre än så. Vill ta det lugnt för Alfons skull, vet ju aldrig hur han reagerar på allt smällande.. Sen så tycker jag att det alltid är så höga förväntningar på nyårsafton att det oftast bara blir blaha av det hela.

Nu är det bestämt att Stina och Tobbe kommer hit och firar med oss! Menyn är halvbestämd, bara desserten som är lite oklar än så länge.. Pannacotta är ju himla gott, men det är så vanligt känns det som. Vill göra något lite mer annorlunda! Nåja, det löser sig :) Skulle vilja göra någon god fördrink också.. Hmm.. Vad kan man hitta på?

Imorgon (idag, klockan är ju trots allt efter midnatt) fyller Anna hela 26 år! GRAAATTIIIIIS! Idag (igår...) har vi (jag och Anna) bakat för fulla muggar! Två sorters tårtor och morotsmuffins.. Kan ju säga att jag längtar till fikat imorgon (suck.. idag!).

Nä, nu lägger jag ner för dagen.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Karin

Är det inte dags att uppdatera nu?

2010-01-10 @ 22:55:33
URL: http://skorpansblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0