Kuligheter!

Jaa. Helgen var fantastiskt bra. Riktigt skönt att komma hem igen! Insåg att Luleå är bäst, Stockholm duger att resa till någon gång då och då :P

Fredagen var himla trevlig, först lunch med kusin vitamin (Lotta) på Olivers, mums. På kvällen var vi och käkade middag på Hertsön hos mor och far, sen var jag och världens bästa Anna och såg på sista Stieg Larsson-filmen, Luftslottet som sprängdes. Jag tyckte att den var kanoners! Vad jag har förstått så har folk som läst böckerna innan de sett filmerna blivit besvikna, därför tror jag på att läsa böckerna i efterhand.. Liksom, se filmerna först och tycka att de är kalas och sen läsa böckerna, för att tycka att de är ännu kalasigare!

Lördagen var inte illa den heller, fick mig födelsedagsfika hos världens bästa Stina :) Kvällen bestod av god middag hos svärpäronen och sen fest... Startade med förfest hos Anna, tillsammans med ett gäng sköna människor. Sen drog vi ut och dansade och hade kul :) Upptäckte en nice twist att införa till mina Appletinis: kanel! Mumma.

Det var den helgen. Söndagen var bara en enda lång bilfärd, tråkigt värre.

MEN. Inlägget slutar inte här! Jag måste berätta om kommande roligheter! Igår pratade jag och en kär vän om att hon skulle komma och besöka mig här i storstan... Idag bestämde hon sig för att komma, och som en härlig impulsgrej bestämde vi även att åka på kryssning på fredag :) Så jag och världens bästa Lina hoppar på Birka Paradise på fredag och åker lite båt, nice!


Så hääär skoj ska vi ha :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Skitkul ska vi ha! Men vad är det för jävla bild u har hittat?? Jag ser ju helt sne ut i fejan! Haha

2009-12-02 @ 12:52:44
Postat av: Sanna

Haha, jag tycker den är så kul den här bilden :) det ser ut om att vi har kalaskul!

2009-12-02 @ 14:54:52
Postat av: Charlotte fd praktikanten Sös (Lola)

Tack för senast nästan-granne! :) Hoppas du får en riktigt fin helg med krysseriet. kram

2009-12-03 @ 22:03:01
URL: http://lolasix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0